Sunday, January 23, 2011

24 Januari 2011

assalamualaikum...lama x update...hampir 2 minggu rase....sejak kebelakangan ni mmg sibuk dengan aktiviti persatuan,kelab,kelas....masyaAllah...takde rehat dalam diploma....huh.....kolej Islam pahang mmg terbaik....sorry la pada siapa yg anti dgn kolej Islam...ko sape nk mnilai...masuk dn blaja dulu bru leh mnilai...dgr ckap org xleh pkai brader....hepp...20 Januari...hari jadi ibunda tercinta....Hanipah binti Chapril...mak,kelahiran mak kat dunia ni oleh Allah pda tahun 1949 adalah kurniaan terbesar dlam idup ijam dan semua adik bradik trmsuk arwah ajie...21-23 Januari,minggu dakwah dan penghayatan Islam berlangsung dgn jayanya....ari jumaat,tggal 21jan...mlwat ke gereja di bndar kuantan...menarik untuk tahu agama lain...tpi x untuk ikuti....blik dri tuh iman aku teruji sbb tringatkan gerja dn ape paderi tuh terangkan...besar sngguh dugaan iman....22jan...aku berniaga smbil msuk la satu pertandingan...nasyid...kui3...gelak dan tersenyum je la aku...tapi sakit aku msih ade...pening kpala yg amat...denyut2...byk mkir..tpi sronok...sbb kwan2 ingat birthday aku...tpi xde smbutan...ckup kot ucapan...aku da gembira....syh korang lah...bhahah...er...pe la lagi ek...blog ni xbest update ari2...kne kadang2 bru best...byk idea an nk tulis...haaaa...lpe lak...mggu ni kne pi raub..ade prkhemahan bomba...pastu de kursus AFG(fasi) dan pc fair kt kipsas...bizynye aku...leh ke aku buat sume ni...Allah...bantu aku untuk harungi sume ni...tu je la wat mse ni...ade mse aku update...salam...

No comments:

Post a Comment