Sunday, May 22, 2011

22 Mei 2011

assalamualaikum,alhamdulillah...masih bernafas juga kita hingga kesaat ini....kuasa Allah memang mendahului segalanya...lama juga tak tulis perjalanan hidup aku untuk dikongsi kepada semua...sekarang ini aku sedang bercuti semester setelah dua semester telah aku tempuh...hebat bukan...tidak sehebat yang lain...aku sedang cuba membahagikan masa untuk jalani kehidupan sebagai siswa,sukarelawan dan anak...ingat lagi semester 1,aku sibuk fokus pada pelajaran..takda nak fokus pada aktiviti kolej....sebab 2bulan je aku dalam asrama,2bulan duduk rumah....hehe...bila duduk rumah...tak tau la apa yang berlaku kat kolej...hehe...seronok sehh...jumpa lak kawan2 baru...semester kedua..lain macam...aku terlalu sibuk pada aktiviti...semua aku nak show off...nak tunjuk diri ini berguna kepada semua...nak orang tau aku ini wujud dalam kolej...hehe...seminar.program dakwah,program macam lagi lah...semua ada nama aku...hehe.....macam biasa,masalah dihadapi oleh semua pelajar IPT,lambat hantar assignment....fuuiiyooo....aku buat perangai lagi...hehe...final semester exam...???aku tak mengharapkan apa2....sekadar mengkekalkan pointer....hehe...tapi,manusia..tak lari dari kesalahan...aku sekali lagi dipersalahkan...tapi aku tak tahu kenapa...Allah...baik diam dari berkata-kata...aku suka cara ini...diam...sebaik-baik perkara adalah diam...cuti bermula dengan baik...aku jadi driver untuk mak dan ayah...kemana pergi aku akan bawa mereka...masa yang ada aku gunakan untuk mak dan ayah...ada juga kawan-kawan panggil buat program..yang berjaya adalah kem Ibadah dengan pelajar Kulliah AlLughah Waddin Sultan Abu Bakar,Pekan...macam2 ko ye Reezam....aku juga turut terpilih menjadi fasilitator untuk Minggu Aluan Siswa intake Jun 2011/2012...jumpa adik-adik yang baru...hehe...nak regging ke tak ye...??betul ke aku tulis ni...haha...hentam saja lah...nak cakap pe lagi ye...??doakanlah aku berjaya dunia dan akhirat...sampai ketemu lagi...Assalam..~~

No comments:

Post a Comment